Oont!

Idag har jag köpt massa kläder! Trodde faktiskt inte att jag skulle börja tycka det var roligt igen.
Har inte trivts i provhytter eller i klädaffärer på flera år, men nu är det ju skitkul igen! :)
Det sitter snyggare, och jag känner mig inte så obekväm. Skönt!
 
Blev ett par vita shorts, ett par rosa (!!) jeans, en svartvit klänning, svarta leggins och en leopardmönstrad blus.
 
Nu kommer snart R hem från jobbet och då ska vi åka på en liten utflykt med min mamma och hennes man. Mysigt!
 
Skönt att vara ledig måndag & tisdag nu efter helgens jobb :)
Igår när R kom hem från jobbet åkte vi till Eksjö med hans bror. Också mysigt :)
 
Imorgon är det jobb och full rulle som gäller igen för min del.
Ser fram emot lite semester, men den är inte än. 22 Juli är vår första semesterdag! Göött!
 
Annars då?
Jag har knappt sovit nåt inatt. Har haft så jäkla ont i både fot och handleder! Ett tag gjorde det så ont så armarna domnade bort... Läskigt!
Samtidigt hade jag jätteont i ryggslutet, så det var allt på samma gång...
Jag ringde till vårdcentralen på morgonen, för jag ville kolla om det var något som borde kollas upp.
Men hon sa bara att jag ska avvakta och hoppades att jag kan sova bättre inatt. Tack för den!
 
Har haft ont idag med, i både fot och handleder och ryggslutet. Verkar inte vilja ge med sig än.
Hoppas bara att jag kan sova inatt, annars blir det inge kul på jobbet imorgon :(
 
Idag kom våra nya rännor till huset också! Kul!
Och nu kom min R hem! Så jag måste rusa!
 
 
 
 
 

Kommentera här: