I en bubbla

God dag på er!
 
Jag befinner mig i någon slags bubbla just nu! Kan inte riktigt förklara, men jag mår så jäkla bra!
Så grymt stolt över mig själv nu för tiden! :) Största anledningen är såklart att jag tagit tag i min ormfobi, och faktiskt lyckades så bra som jag gjorde! Ser fram emot morgondagen också, får se om det blir lika lyckat! ;)
 
En annan grej som jag är så himla glad över är min viktnedgång! Så kul!
Jag vägde mig faktiskt för någon månad sen, mest bara för att jag inte kunde låta bli.
Det var bara jag och R som såg resultatet, och jag kommer inte skriva det här.
Hur som helst, så ställde jag mig på vågen i morse igen. Var lite orolig att den skulle peka uppåt nu när jag slarvat med maten ett tag. Men nej, istället visade den minus 3 kilo! Trodde inte det kunde stämma, men jovisst :)
Det har iofs inte känts som jag gått upp något direkt, men jag tog det för givet, eftersom jag ätit allt möjligt (som inte är bra för mig!) ett tag. Men tji fick jag, och det är jag ju glad för :)
 
Målet till en ivf i höst känns faktiskt helt rimligt. Går jag stadigt neråt, så tror jag att det kommer gå jättebra!
Går jag ner 1 kilo i veckan, så blir det ju faktiskt 16 kilo till slutet av september, och det var ju just då som jag skulle kontakta Maya igen :) Låter väl inte orimligt att gå ner 1 kilo i veckan? Inte för mig iaf :)
 
Nu ska jag snart traska ner till jobbet och jobba lite. Hoppas på en lugn och mysig kväll :)
 
Ha en bra fortsättning på denna dagen!
1 Tjejen bakom Kampen mot PCO:

skriven

Hej
Får jag fråga en sak? När du tog Puregon och Ovitrelle (eller liknande), fick du känningar, typ mensvärk några dagar innan BIM? Jag tog Ovitrelle i lördags och efter fem dagar (fredag) fick jag bruna flytningar och mensvärk. Idag ingenting. Vet du om det är normalt?

Kommentera här: