Snart semester!

God afton kära ni! :)
 
Jag har avnjutit en skön, ledig dag idag. Välbehövlig efter en helg på jobbet.
Nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan semester! Åh som jag längtar!
Känner verkligen hur både hjärna och kropp börjar ställa om sig till ledighet nu.
 
Vi börjar ledigheten med familjemys på lördag, då ska vi fira min mamma som fyller år (imorgon) genom att åka båt i en sjö och umgås :)
Och på söndag ska jag träffa jobbarkompisarna, hur märkligt det än må låta.
Vi ska nämligen gå på Allsång i Gränna, blir nog trevligt :) Och så blir det skoj att träffas en gång mitt i sommaren. Annars ses vi ju inte på över två månader vissa av oss. Känns knäppt att ena halvan av personalstyrkan ska börja jobba på måndag och då har haft sina fyra veckor med ledighet, medans vi andra ska gå hem och njuta.
 
Min syster ska vara här hos oss också nu i början av semestern. Så blir nog en hel del systermys och filmkvällar ;)
 
Än så länge har vi inte spikat något speciellt egentligen. Det enda vi vet med säkerhet är att vi ska åka till Varberg några dagar sista veckan på semestern. Min syster ska hyra en stuga där och då ska vi åka dit och hälsa på :)
Sen ska vi ju ut med husvagnen lite också, såklart! Blir eventuellt ett par dagar med våra vänner Linda, Mattias och lille A :) Inget bestämt resmål eller dag ännu, men det blir nog bra :)
Känns riktigt skönt att inte ha massa inplanerat, utan ta dagen som den kommer.
Vi har ju rännor som ska upp på huset också, det får inte glömmas ;)
 
Men nu tror jag att jag ska dejta kudden lite. Blir gott med en sovmorgon till imorgon, och jobba kväll. Sista kvällen innan semestern.
 
Hoppas ni har det riktigt gott i sommarvärmen! :)
 
 

Kommentera här: