Svar på kommentar!

Har fått en upplyftande kommentar från Nelly! Vad kul!!! Vet du min läkare sade alltid att mensvärk tyder på ägglossning.plus dina symtom säger att du har en progesteronökning så det kan till och med vara en relativt regwlbunden ägglossning! Grattis! !! Ja! Det är jättekul att mensen kommer spontant och relativt regelbundet blev det ju också :) Jaså, kan mensvärk tyda på att man haft ägglossning? Då måste jag haft en dunderägglossning så ont som jag har! Ska försöka läsa på lite om mensvärk tror jag... Kan ju vara intressant och se om det kan finnas ett sånt samband. Jag trodde att mensvärken endast berodde på muskelsammandragningar för att stöta ut slemhinnan och syrebrist typ. Men jag är dåligt insatt eftersom det så sällan händer mig. Tack för din kommentar! :)
1 theblacksheep.blogg.se:

skriven

Jag som alltid har as jobbig mensvärk när jag väl har mens..
Trodde alltid det berodde på pco-n iom att äggstockarna svullnar men kanske inte är så då? jippie

Kommentera här: