Mensen är över

Jag blödde i fem dagar, alltså som "vanligt" för min del. Skönt att det är över! Nu har jag bara lite bruna flytningar, och det är väl ganska vanligt efter mensen, tror jag. Jag blödde så mycket så jag mådde nästan dåligt. Jag hade mer ont än i "vanliga fall". Det har pratats om tidigt missfall. Men jag vet inte. Jag har ju ingen aning om hur det kan kännas, eller går till. Jag vet bara att jag blödde sjukt mycket, och hade sjukt ont. Något jag inte känner igen, men man vet ju inte. Hur som helst är blödningen över, men mensvärken kommer och går fortfarande, konstigt nog. Jag har jobbat helgen, och är ledig idag och imorgon. Så skönt! Ikväll har vi varit hos Linda och Mattias och lille A. Så mysigt :) Linda och A kommer imorgon och vi ska ut och gå och käka lunch ihop här hemma. Myspys dag! :) Sitter och funderar hur lång tid det kan ta innan svullnaden försvinner efter mensen? Och när brösten slutar göra ont...? Det lär jag väl märka. Nu ska jag inta soffläge med Richard, och mysa lite. Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Kommentera här: