Tack!

Tack för era grattis! :)
Känns jättebra att vara R's fru. Självklart egentligen :)
Idag har vi varit gifta i en hel vecka. Hihi!
 
Om en timme börjar jag jobba. Jag har längtat dit i flera dagar nu, så det ska bli skönt att komma dit.
Träffa alla och få krama alla ♥
R började jobba i måndags, så nu känns det skönt för mig att också komma igång :)
Jag jobbar ju bara tre dagar denna veckan, så det blir en liten mjukstart ialla fall. Kan jag behöva ;)
 
---------
 
Nåt annat. Jag har haft mensvärk i flera dagar, men någon mens verkar det inte bli.
Jäkligt skum kropp man sitter fast i! :/
Dock gillar jag min kropp mer nu, när den inte är lika stor och plufsig som förut.
Tack LCHF för det! :)
 
Nä, nu ska jag fixa det sista innan det är dags att gå ner till jobbet. Känns lite pirrigt faktiskt! Haha, jag är knäpp när det gäller mitt jobb ibland ;)
 
Ha en bra dag hörrni!

Kommentera här: