Jeansen kom på! :)

Hörrni! Idag kom jag i ett par gamla jeans som jag inte fått upp över låren på 6 år typ. Känns häftigt!
 
Här har ni mig år typ... 2009-2010.
 
Och här har ni mig idag, med jeansen ;)
 
Vet inte om det kan räknas som "före/efter-bild", men så fick det bli.
Har ingen bild med helkropp heller sen förut, så det var liksom det bästa jag kunde åstakomma.
Begär ju inte att ni ska kunna se någon som helst skillnad, men jag känner en enorm skillnad! :)
 
Nämnvärd skillnad mellan bilderna:
Första bilden är tagen i vår fina lägenhet.
Och andra bilden är tagen i vårt fina hus :)
 
 
 
1 Anna:

skriven

Faan vilken skillnad! Starkt jobbat tjejen! :)
Jag blir så inspirerad av att se dig, helt sjukt!
Och va kul att jeansen passar, dom sitter ju skitsnyggt!
Kram Anna

2 peter:

skriven

det ser ju bra ut

3 anita:

skriven

du har varit jätte duktig kram

4 Annika:

skriven

Hejsan
Det var en stor skillnad på dig. Vad fin du är!!!!
Önska man själv hade den pli på sig själv!!!!
Grattis!!!!!!!!

Kram Annika

5 Richard:

skriven

Vad stolt jag är över dig älskling!

6 Petra:

skriven

Stoor skillnad, vad duktig du är!

Kommentera här: