Ett litet livstecken

Tack för alla fina kommentarer! ♥
 
Jag sitter här, ganska trött efter en helg på jobbet. Nu är jag ledig i två dagar och bara njuter!
 
Idag är det en vecka sen den eventuella ägglossningen.
Imorgon ska jag ta blodprovet! Spännande! ;)
 
Försöker så hårt att inte känna efter. Men hur lätt är det? Inte så.
Inbillar mig att brösten är större, och då och då gör dom lite ont.
Inbillar mig att jag har känningar i magen. Ja, jag inbillar mig allt möjligt. Men jag tänker inte lägga någon större notis vid det. Känner mig iskall denna omgången! På gott och ont kan jag tänka mig...?
 
Vi har satt upp en flaggstång! Blev faktiskt bra. Mattias hjälpte R igår att få den på plats och Linda hämtade mig på jobbet och så åkte vi och köpte pizza som vi åt hos oss. Gott och trevligt (tills jag fick ett hemskt humör och var dum mot R...Humörsvängningar, hej!?) :)
 
Hoppas provsvaret kommer foort!
 
 
1 Sandra:

skriven

Hej! Har precis hittat hit till din blogg och ville helt enkelt bara önska dig lycka till med din emotionella resa i hopp om att bli gravid. Själv har min man och jag försökt länge nu och genomgår en privat utredning sedan 1,5 års tid tillbaka.

Jag har också ett svagt mönster av PCO och äter pergorime för att stimulera ägglossning. Händer ingenting denna gång (har BIM nästa vecka!) kommer vi göra vår första insemination i början av oktober.

Stort lycka till med blodprovet och att det är ÄL på gång för dig i veckan!

Kommentera här: