Bruna grejer ;)

R har kommit hem idag! :) ♥
Han skulle ju inte komma förens på söndag, men han kom hem idag :) Härligt!
Vi har gått en härlig promenad i solen, och nu har vi soffhäng ;)
Jag börjar jobba klockan 7 imorgon, så det blir ingen sen kväll här inte. Börjar bli riktigt trött.
Jag har varit ledig idag istället för igår, fick byta dag lite hastigt, kris med folk på jobbet.
Hur som helst, så ska jag jobba helgen nu, 7-16 både imorgon och på söndag. Skönt.

Men hörrni. Jag har inte skrivit på några dagar. Min mamma har kommit hem från sjukhuset, hon mår bra och vi har umgåtts extra mycket denna veckan :)

Jag har ätit Pergotime dubbelkur. Imorgon tar jag de sista tabletterna. Och på måndag ska jag på vul! :)
Men, min mens brukar alltid, alltid vara fem dagar. Varken mer eller mindre. Och var så denna gången också. Fredag-tisdag kom det ordentlig mens, sen försvann den och jag tänkte att det var precis som beräknat, och började med Pergotime på mensdag 5. Men dagen efter kom det små blodblandade flytningar (alltså i onsdags), och jag tänkte att det kan vara så efter mensen. Men har det bara fortsatt med bruna kraftiga flytningar.
Jag behövde inget skydd, men varje gång jag gick på toaletten kom det brunt på pappret.
I morse avtog de bruna, men isället kommer det nu kraftiga flytningar, vita.
Jag har inte fått såna här flytningar, och som vanligt börjar huvudet snurra. Jag förstår att det är normalt. För det är det väl?
Men hur kommer det sig att mensen blir såhär? Vad beror det på? Är det "rester" som ska ut efter själva mensen? Jag antar att de flesta någon gång har haft det såhär? Men för mig som sällan får egen mens, och när jag väl får mens alltid får fem riktiga mensdagar och sen är det stopp.
Så det är nytt för mig.

Nu ska jag krama på R innan det blir läggdags.

Imorgon ska jag ut och äta med tjejor! :) Ska bli gott, och kul! :)

Kommentera här: