Äl-dags?

Äntligen lördag! Äntligen ledighet :)
I torsdags tog jag Ovitrellesprutan, klockan 22. Så nu är det gjort.
Jag har mått lite illa, men det började redan innan jag tog sprutan, så jag vet inte vad det beror på.
Igår mådde jag riktigt illa och var så grymt trött! Efter jobbet gick jag hem, och sov i två timmar! Men det var riktigt skönt :)

Idag vaknade jag tidigt, utvilad och med en fantastisk hy! Ja, det är faktiskt sant ;)

Igår började det snöa här, lite trist, men jag hade faktiskt väntat mig ett bakslag. Att våren var här "på riktigt" var lite för bra för att vara sant. Det snöar nu också och är riktigt vitt ute. Hoppas mina blommor som jag satt ut överlever detta, men pensér är väl ganska tåliga tror jag, och de står lite under tak iaf.

Denna helgen blir lugn och skön. Behöver verkligen det. Och så ska vi ju försöka baka ihop en bebis också. Får se hur det går denna gången :)

Känner mig helt tom i magen! Känns som jag inte ätit på flera dagar!? 
Så nu ska jag försöka få i mig lite frukost. R har inte gått upp än, så jag har morgonmys ensam ;)

Måste tacka mina underbara arbetskamrater! Tack för att ni ringer, stöttar, kramar, pratar och lyssnar! Jag vet att ni alltid står bakom mig, och det känns så skönt. Det kan bli lite stormigt och jobbigt framöver, med allt som hänt, men jag vet att jag har er i ryggen, och då känner jag mig starkare!

Kommentera här: