Trött och hängig.

Så var denna helgen slut också. Vad fort det går!

Igår gick vi "bonnarundan" med R's bror och kusin, två timmar tog det, men det var skönt!
På kvällen var jag och R hos mamma och C, och då fick jag en elefant av C! :)

Idag har vi varit ute och flängt hela dan känns det som.
Varit hos pappa och hos farmor. Hos farmor fick jag också en elefant ♥
Uträttat lite ärenden här och där.

Jag känner mig trött och hängig, svullen, öm i magen, stickig i brösten och allmänt bläe.
Är det vanligt vid ägglossning?

Hur som helst så är jag på dag 19 idag. Och om jag skulle ägglossa, så har jag nog gjort det nu.

Imorgon blir det jobb igen, men jag inleder veckan med en sovmorgon till. Alltid skönt.
Men jag har inte kunnat sova så länge på morgonen denna helgen, vaknat vid 8-tiden och inte kunnat sova mer, fast vi har varit uppe sent på kvällarna.

Nu ska jag kura en stund i soffan och krama på min R som jag kommer få sakna en del denna veckan :(




Kommentera här: