Kolsyra i tuttarna.

Idag har jag ont i ryggslutet/svanken. Får ändra läge många gånger när jag sitter, gör även ont när jag står, ligger och går.
Alltså, det gör inte så ont så jag inte står ut, men det gör sig påmint mer eller mindre hela tiden.
Och tuttarna, ja, vad ska jag säga...?
Det känns som jag har kolsyrat vatten i dom! Hur sjukt är inte det? Det "bubblar" till i dom, ilar till, men det gör inte ont. Det är mer kittlande på nåt sätt.
Sen att dom är mer fasta, det är jag bara glad för ;)

Jag ska strax kila iväg till jobbet, blir skönt med en promenad, för här skiner solen massor!

Min R är låångt uppe i landet och jobbar. Blir några dagar att sakna honom nu. Men jag hoppas denna veckan går jättejättefort nu!
Dessutom längtar jag till måndag då jag ska ta blodprovet som visar om jag ägglossat eller inte. Alltid spännande!
Dock får jag ju vänta några dagar på svaret, men ändå.

Hoppas nu att ni har en härlig dag i det vackra vädret! :)

Kommentera här: