Mår bra.

Idag åkte vårjackan på! Så härligt!
Solen har visat sig från sin bästa sida idag, och det var så underbart!
Jag gick en skön, rask promenad och bara njöt :)

Annars då?
Saknar R, såklart. Lever för våra kvällssamtal denna veckan. Så härligt när jag äntligen får höra hans röst.
Han har det bra, och jobbet flyter på ungefär som det ska. Så han kommer nog hem som planerat ialla fall :)

Ingen mens i sikte. Bosse trodde ju att den skulle komma (trots utebliven ägglossning) igång, eftersom jag hade en såpass tjock slemhinna. Men nej. Min kära kropp hänger inte riktigt med på de här noterna.
Men jag ska väl inte kräva för mycket av den, den är ju lite knepig som vi alla vet.

Hade varit skönt att börja med dubbelkur Pergotime snart, så det händer något.
Men har bestämt med mig själv att ge det veckan ut och se om mensen dyker upp.
Har den inte kommit i helgen så får jag väl ringa mottagningen och höra vad jag ska göra.
Blir ju troligtvis Provera igen iså fall, och sen Pergotime. Hujedamig.

Hoppas att träningen ska föra något bra med sig! Och det gör den ju redan iofs, det är ju kul!
Men jag menar givetvis att det ska ha en bra effekt på vikten.
Kombinationen Lchf och träning tror jag på :) Och jag längtar redan ihjäl mig till torsdag då det är dags igen!
(Jag kan inte fatta att jag verkligen känner så... Det trodde jag aldrig!)

Nu ska jag kika på tv och äta en väldigt sen kvällsmat. Jag har inte blivit hungrig fören nu... Skumt, jag åt vid 14-tiden, så det är ju längesen. Och har dessutom varit ute på en rask promenad och gjort åt lite energi.
Men ja, kroppen har inte sagt något om hunger förän nu. Och man ska ju bara äta när man är hungrig, så ja. Nu ska jag äta ;)

Må så gott alla finingar! ♥

Kommentera här: