En undran.

Ledsen för jättedålig uppdatering!
Hela helgen tillbringades med min syster och trevligheter.
Och så kom R hem i lördags, så då ville jag ju inte sitta och kluttra här ;)
Äsch, ni förstår säkert.

Mensen lyser med sin frånvaro. Den kommer inte och jag skulle egentligen ringt Maya, men det har jag helt glömt.
Får väl försöka ringa på torsdag eller fredag.

Men i lördags efter sex, så var jag på toa och då kom det en liten, liten blodklump på pappret. Då trodde jag att det kanske var mensen som var på gång, men det har ju inte kommit.
Det var ju inte färskt blod, det var ju en levrad blodklump (som kan finnas i mensblod ni vet).
Ska man bli orolig?
Jag har inte haft något ont, inte fått någon mer blödning. Bara fruktansvärt mycket flytningar!! Det bara forsar ur mig, känns det som. Och får byta trosor flera gånger om dagen om jag inte använder trosskydd.
Ska det vara så?

1 Caroline:

skriven

Hejsan! Din blogg är nog den enda jag hittat som verkar vara uppdaterad från 2012, och som verkar vara i ungefär samma sits som mig. Ser att du inte har uppdaterat på en stund men skulle vara roligt att veta lite mer om dig och eran resa.



Kram!

Kommentera här: