En julhälsning!

Vill önska er fina en riktigt fin jul! :) Hoppas ni har det jättejättemysigt med era nära och kära!
 
Jag har jobbat till 14, sen åt jag, R och pappa massa god julmat här hemma hos oss.
Jag och R har varit ute och gått en timme, så skönt och nästan ingen annan ute, bara vit snö och mys :)
 
Om ett tag kommer min mamma och syster hit, då blir det väl mera glögg och gott kan jag tro.
 
Jag är fortfarande nere en svår svacka, känns både jobbigt och tråkigt.
 
I lördags, igår och idag har jag haft lite rosa flytningar, vet inte vad det kan bero på?
Dessutom ett tryck på höger sida när jag går osv. Och mycket, mycket ont i brösten!! Får väl se om det händer något eller om det bara är kroppen som spökar som alltid.
 
Nej, nu ska jag fortsätta kika på Karl-Bertil Jonssons julafton.
Imorgon jobbar jag kväll och har en sovmorgon ialla fall. Skönt.
 
Hoppas ni får en fortsatt mysig julaftonskväll! :)
 
 
 
 

Kommentera här: