Superduper ägglossning!!

Idag har jag äntligen pratat med Maya (min gynmottagning)!
Jag hade haft en jättebra ägglossning! :) :)
Så det känns bara hur bra som helst, vilket ni nog förstår ;)
 
Så på söndag drar det igång igen, Pergotime och allt. Den 10 september ska jag på VUL! Längtar som en jäkla tok!
Ja. Det var väl det jag ville berätta för denna gången.
Jag blöder som en dåre! Får ha både tampong och binda... Suck! Dag två med mensen, och jag hoppas att det snart blir lite mindre.
 
Och så börjar jag nog bli sjuk. Hade ju så hemskt ont i en bihåla här om dagen, det hjälpte ganska bra med nässpray. Men nu har jag fått så himla ont i halsen! Det gör ont upp i öronen när jag sväljer. Är rött och svullet i halsen (Ja, jag har kollat).
Tur att jag är ledig imorgon och kan vila en dag. Jag ska ju jobba i helgen och vill absolut inte vara sjuk då!
 
Ja, nu vet ni hur jag har det :)
1 Anonym:

skriven

Hej!
Jag undrar om du provat akupunktur eller akupressur och om du känt att det hjälpt dig något?

Kommentera här: