Sörjer semestern.

Första gången på otroligt länge som jag känner mig så himla rastlös och nervös inför ett graviditetstest!
Jag fattar inte hur jag ska orka vänta till "bim"?! Om jag ska räkna med att få mensen 16 dagar efter Ovitrelle, som det varit förut, så har jag beräknad mens på onsdag.
Det är ju en hel evighet dit! ;)
 
I fredags tog vi vår sista utflykt den här semestern, till min syster i Borås. Var jättemysigt! ♥
Och på kvällen var vi hemma hos Linda, Mattias och lille A! :) Alltid lika trevligt Igår kom dom hit en sväng och långa med sig lite filmer som dom ville se.
 
Jaha, nu är denna helgen strax till ända. Och semestern likaså. Imogon börjar allvaret igen. Jag börjar iofs med en kväll, så jag kan ju sova lite på morgonen även imorgon :)
Värre är det för min R, som måste masa sig upp jättetidigt, för att åka till Köpenhamn! Dock känner han sig dålig, så vi vet inte riktigt hur det blir med det. Men han vill ju knappast börja med att vara hemma sjuk direkt efter ledigheten, såklart. Men är man sjuk så är man ju. Ja, vi får helt enkelt se om han kommer iväg eller ej.
 
Idag bjöd vi min mamma på middag. Jag gjorde en köttfärs/baconpaj, som var farligt god! (Inte direkt lchf, då det var pajdeg)
Och, som för att fira av semestern, åkte vi till Lekeryd och åt mjukglass. Mumma! ;)
 
Nu har vi landat hemma igen och försöker liksom tänka oss in i att börja jobba igen. Jag har kopplat bort jobbet såpass mycket de här veckorna, mer än jag någonsin gjort, så jag känner mig lite vilsen i pannan kan man nog säga.
 
Annars då? Jotack. Det stramar och håller på i nederdelen av magen.
Inatt drömde jag tillochmed att jag fick en supermegastor mens! Helt sjukt?
Kissar ofta, känner mig trött, igår mådde jag illa osv. Som så många gånger förr, så att säga! ;)
Men vi får väl se. Ska bli spännande och se om Bosse ringer imorgon eller på tisdag och ger mig något resultat på blodprovet. Innan jag har fått det, vågar jag inte hoppas ett enda dugg! Har känt alla dessa "symtom" så många gånger förut, så det verkar onödigt att hoppas på något redan.
Dessutom räknar vi inte med att första inseminationen ska funka. Vore lite för bra, kan man ju tycka.
 
Oj, nu blev det långt. Och mest en massa svammel om ingenting.
Nu ska vi kika på tv lite och ta oss lite kvällsmat. Får försöka dejta kudden lite tidigare ikväll så man är någorlunda mänsklig imorgon.
 
Ta hand om er nu så hörs vi när vi hörs! :)
 
 
 
 
1 Jennie:

skriven

Hur har det gått? Har Bosse ringt om proverna?

Kommentera här: