Mens

Jennie frågde ett par frågor som jag nu tänkte besvara :)
 
Hur har det gått?
Ja. Mensen har kommit, idag faktiskt. Jag har fått smaka på mensvärk hela dagen.
 
Och på den andra frågan, om Bosse hört av sig om proverna, kan jag svara både ja och nej. Knäppt va?
Jag ringde igår och frågade sköterskan om mina provsvar kommit, det hade dom inte.
Men hon antecknade att jag hade ringt (och Maya har ingen telefontid på onsdagar) så dom skulle ringa upp.
Dessvärre ringde Bosse kl. 15.58 idag. Jag satt på föreläsning till 16.05 och märkte inte att det ringde.
Så jag har faktiskt inte fått något svar än. Men jag antar ju såklart att jag haft en ägglossning med tanke på att jag fick mens.
Denna gången var cykeln 28 dagar. Alltså fick jag mensen 15 dagar efter Ovitrelle (de andra gångerna var det 16 dagar efter).
 
Så jag hoppas att jag får prata med Maya imorgon, och då ska vi planera för nästa omgång. R är ivrig att sätta igång igen, och jag hänger på ;)
Så Pergotime-start blir på Söndag då. Sen får vi se hur fortsättningen blir. Vi vill ju testa insemination igen. Detta var ju trots allt bara första försöket.
 
Något annat som jag måste kolla nästa gång också, mina bröstvårtor slutar ömma dagen innan mensen kommer, har varit så alla tre gånger nu efter Ovitrelle, dom har varit grymt ömma och sen försvinner det plötsligt, och dagen efter har jag fått mens. Ska kolla om det är samma nästa gång :)
 
Imorgon kommer R hem från Danmark! ♥ Saknar honom så enormt!
 
Ha det nu så bra hörrni!

Kommentera här: