Huxflux

Jag blev lite hastigt och lustigt sjuk igår. Spydde tre gånger, helt utan förvarning mitt i matlagningen!
Så jag fick snällt stanna hemma. Blev fruktansvärt trött av att spy. Men är tacksam att det bara blev tre gånger.
Har varit hemma idag också, men mår helt bra nu. Har varit med mamma på Blomsterlandet och köpt lite blommor till trappen. Så det blev riktigt fint nu med lite höstblommor :)

Imorgon jobbar jag 7-15. Funderar på om jag ska ta med mig badkläderna och gå och simma efter jobbet.
Jag hade nämligen tagit fram dom redan igår och tänkte gått och simmat innan jobbet igår, men då blev jag ju sjuk.
Så nya tag imorgon kanske? Jag ska ialla fall plocka med det, så får vi hoppas att jag har ork och lust imorgon istället. Känner verkligen att jag vill komma igång med det igen. Så lika bra att bara göra det. Eller hur?

R är i Karlstad och jobbar. Han åkte igår morse, så han har sluppit se mig helt som ett vrak igår. Skönt det kanske ;)
Han tror inte att han kommer hem förens på torsdag. Saknar honom! ♥
Vi har tid på banken på torsdag... Undrar om han hinner hem tills dess. Blir lite pinsamt om jag ska behöva ringa och omboka den tiden också. Det är nog den tredje tiden vi fått till henne, men ingen tid har liksom passat. R's jobb är ju som det är. Han vet inte riktigt hur lång tid det tar. Ibland längre, ibland snabbare.
Som tur är det inget viktigt vi ska göra direkt. Vi ska avsluta alla konton hos vår förra bank, men det är ingen brådska, säger vår bankkvinna. Men retligt att inte få det gjort.
Äsch, vad jag tjatar om detta då.
Antar att jag är mer skrivsugen nu efter att jag bara legat i soffan.

Jag har fått ett hemskt sår i gommen! Ajajaj!
Lite svullen också, bakom tandraden däruppe... Ja, om ni förstår?
Vet inte vad det kom sig av. Trodde först att det var en förkylningsblåsa, men jag känner mig inte det minsta förkyld, och inga andra tecken på det. Så jag är väl bara känslig i munnen just nu.

Nä, nu får det bli en dusch. Och sen sängen, så jag orkar upp imorgon.
Vi hörs snart igen! :)

Kommentera här: