Bra helg :)

Min syster har varit här sen i torsdags tills idag.
Igår hade vi kräftskiva här, med min familj. Var jättetrevligt! :)

Idag har vi varit ute på en lång och härlig promenad.
Sen sov vi en stund ;)
Och sen kom Linda och Mattias med pizza :) Var kul att träffa dom, var ett tag sen nu, så det var på tiden ;)

Annars har jag inte så mycket att berätta faktiskt, är rätt trött idag.
Och snart börjar en ny arbetsvecka. Jag jobbar kväll imorgon, så jag får en sovmorgon till ialla fall :)

Har fuskat en hel del i helgen, av förklariga skäl. Och det känns. Magen är svullen och känslan är sådär.
Men det blir bra igen så fort jag sköter mig igen :) Tur att man hittat LCHF :)
Hoppas att jag fortsätter gå ner i vikt  bara så det kan bli nåt litet plus snart... Hoppas ♥

Funderar på om mensen kommer dyka igen... Eller om den väljer att balla ur igen. Ja, den som lever få se, antar jag :)

Har fått en hemsk blåsa i munnen! Uppe i gommen. Funderar på om det kan vara en förkylningsblåsa? Fast jag känner mig inte förkyld annars, men kan ju vara en före-förkylnings-grej?

Nä, nu blir det lite tv, sen sängen igen :)


Kommentera här: