Fullproppad helg!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev igen.
Det har inte hänt så mycket. Mest jobbat och tagit det lugnt.

Idag är jag ledig, och det är så skönt! Ikväll ska vi ha fest med jobbet, vi har 5-kamp en gång varje vår, och nu är det dags för den. Sen ska vi även fira att vårt boende firat 15 år. Så det blir god mat och god dryck. Och lite lekar ;) Ska bli skoj!

Imorgon kommer R's syster och hennes sambo hit. Vi har bokat bord på Piren, så vi ska ut och äta. R fyller år imorgon, så då ska vi fira honom :)
Ska bli kul att träffa M och S! Dom är inte här så ofta, men när vi väl träffas brukar vi ha jättekul!

Idag kommer Linda hem också! Får se när vi ska ses igen :) Eventuellt på söndag. Får se lite hur länge M och S stannar :)

Ja, ialla fall så är det en fullproppad helg, med jobbfest och födelsedagsfirande och trevliga människor!
Jag har lovat mig själv (och andra) att bara vara tillsammans med människor som får mig att må bra! De som ger mig lika mycket energi, som jag ger. Inte bara suger ur den energi man har, och aldrig ger något tillbaks.
Såna människor har jag läst att man ska utesluta ur sitt liv, för i längden mår man dåligt. Kanske stämmer?

Måste ta tag i att träffa Mia och Lena också! Det har varit så mycket nu, tiden räcker inte till! Dygnet borde ha fler timmar! Eller hur?! ;)

Men det kan ju hända att det finns tid nästa vecka, jag hoppas det! ♥

Nu ska jag slappa lite och njuta av ledigheten. Och sen fixa iordning mig för kvällen.
Och sen ska jag traska ner till stan, hoppas att det inte regnar då! Ska till systemet och köpa några cider. Och se om det finns några snygga kläder. Är sugen på nåt nytt! Och nu sitter ju kläderna lite snyggare också! ;)

Hoppas ni får en helt underbar helg alla fina!! Njut och var tillsammans med människor som DU mår BRA av att träffa! Det förtjänar du! ♥

Kommentera här: