Berörd. Happy period!

Fick en kommentar i förra inlägget som berörde mig väldigt.
Den var anonym. Livet är verkligen inte rättvist! Och det förstår man så tydligt när man tvingas gå igenom det ni fått göra. Måste vara fruktansvärt jobbigt att äntligen lyckas, och så går det inte fullt ut, inte hela vägen.
Jag hoppas att ni får nya krafter och ny ork att vilja försöka igen, när ni känner er redo för det!
Nu vet du ju ialla fall att du KAN bli gravid, och det är ju alltid något. Var rädd om dig! ♥


Idag har jag jobbat och svullnat upp på magen! :/ Inte så att det på något sätt gör ont, men fy så spänd och märklig den är. Ska bli intressant att se på VUL imorgon om något har förändrats. Ikväll tar jag 150 ie igen, så får vi se imorgon om jag behöver fortsätta spruta eller hur det verkar.

Jag är inne i en oförskämt bra period, jag glider runt på små moln, allt känns lätt, roligt och avslappnat! Och den känslan kan man ju inte annat än trivas med? ;)

Ska se om jag kan lyckas få upp R från källaren sen (han är i renoveringstagen) så vi kan åka och handla lite. Vill ju köra igång på allvar med LCHF, och då är det ju bra om man har lite mat hemma ;) Blir lite krångligt annars.
Jag har slarvat jättemycket nu ett tag, fy skäms! Men jag vet ju hur bra jag mår av kosten, så självklart ska jag jobba vidare med det :)

Uppdatering kommer imorgon kväll efter VUL och Qigong! :)

Ha en underbar kväll!


1 Anonym:

skriven

Tack! Man får bara lov att försöka vara positiv, fast det är svårt.

Kommentera här: