Stans snyggaste spaljé!

Vi har världens snyggaste spaljé i armeningsjärn (stavning?), svart lackad! Min älskade R har själv designat den och skapat den! Kanon!
Hade jag haft en fungerande kamera så hade jag genast fotat den och visat den för er! :)
Vi har precis hjälpts åt att måla den, så nu blänker den så fint i svart. Sen ska den gjutas ner på plats, och sen ska vår fina blomma kunna växa upp på den och det kommer nog bli jättefint! Ett plus är ju att den kommer bidra till lite insynsskydd också och att blomman inte växer upp under garagetaket, som den gjorde förra året :)

Dagarna är såå varma! Vi ligger runt 30° hela dagarna. Och ja, jag är sönderbränd. Axlar, bröst och mage är helt ömt! Men vad sjutton! Man vill ju inte sitta inne när det är så vackert ute?! Det är guld värt att ha en egen trädgård på sommaren! I love it! ♥

Imorgon ska vi till banken på förmiddan, fixa det sista med bankbytet. Skriva på massa papper. Och få veta vad vår nya månadskostnad kommer hamna på. Spännande och nervöst, som alltid när man ska ge sig in i något man är dåligt insatt i. Men jag litar fullständigt på vår bank-kvinna! Hon är superbra! :)

Efter bankbesöket så ska R köra mig till Mia ♥ Har inte träffat henne sen i Januari!! Herregud! Saknaden är enorm!!!!
Men den ska stillas imorgon, då ska vi umgås som bara vi kan! Och jag ska äntligen få se hennes hus! Dom har ju bott där sen i Februari, men jag har inte varit där ännu. Så det ska bli spännande! :)
Och så får man ju krama hennes söta barn också, äntligen! Man saknar dom också.

På lördag har vi bott i vårt hus exakt ett år! Helt otroligt! :)

Nä, hörrni, nu ska jag försöka göra nåt vettigt i värmen.

Vi hörs snart igen :)

Kommentera här: