Sovit bort en dag.

Idag var jag på zonterapi. Och fy vad jag har sovit efter det.
Eller, jag sov redan under själva behandlingen. Slocknade totalt!
Hur som helst så höll hon handen över min panna, och det kändes som hela huvudet vreds runt, gång på gång! Riktigt skum känsla!
Hon kände också över mina äggstockar, hon brukar göra det eftersom det är där mitt huvudsakliga problem finns, och då kände hon hur dom "sparkade" hennes hand, hur det vred och vände sig. Jättekonstigt! Kroppen är en underlig manick!

När jag gick därifrån kände jag mig nästan lite yr och illamående, antar att det berodde på hur mitt huvud betett sig.
Så när jag kom hem slocknade jag i sängen, i flera timmar!
Vaknade vid 15.30 och tog en välbehövlig dusch.
Sen kom R hem, med bilen, som ska in på torsdag igen för ytterligare ett fel som ska åtgärdas.
Pratade med Linda, och vi bestämde att hon och Mattias skulle komma upp på en fika.
Så dom kom och vi drack kaffe och åt wienerbröd. Blev, som alltid, massvis med skratt. Dom är bara för härliga!
Var ju ett tag sen vi träffade dom sist, så nu sa vi att det får bli lite bättring.
Förhoppningsvis blir det ju lite bättre väder framöver, så vi kan grilla igen :)
Så bestämdes det att jag och R ska åka upp till dom i sommar när dom semestrar i Strömstad. Får hoppas att det blir så.
Det är dock efter vår semester, så vi får åka upp över en helg iså fall, men vad gör det? ;)

Bara tre arbetsdagar kvar för mig nu, sen är det semester! Ska bli riktigt härligt! :)
Hoppas såklart på bätte väder då. Nu känns det ju som att hösten har återvänt.

Nu blir det lite mys med hjärtat.
Imorgon jobbar jag kväll.

Blir kanske Hjo på midsommar? Men inget är helt bestämt än.
Beror på vädret. Om det regnar så struntar vi nog i det.

Ha det så bra alla fina! ♥
1 Lotta:

skriven

Ojojoj här händer det grejer i kroppen hör jag! :-D



Hjo är så fint på sommaren. Jag bodde där från jag tog studenten till 2005...

Kram

Kommentera här: