Jordvärmen på plats!

Nu var det några dagar sen jag skrev.

I onsdags grävdes Jordvärmen ner! 485 meter slang ligger nu nergrävd i vår trädgård. Skönt att ha det gjort!
Nu till veckan kommer rörmakarn och kopplar in nya Jordvärmepumpen, och sen är det klart! Häärligt!
Pappa la klinker där nya värmepumpen ska stå, och jag har målat väggen vit. Så nu kan den komma när som helst ;)
Vi ska inte göra något åt trädgården i år, utan bara låta gräset återhämta sig. Sen till våren, när jorden sjunkit undan på en del ställen, får vi fylla på med mer jord.

I torsdags beställde vi en handdukstork! Äntligen! :)
Och efter det körde vi hem min syster till Borås :)

Igår köpte vi blommor till farstukvisten, måste ju ha något som väger upp all jord som ligger på trädgården, så det är fint någonstans ;)
Sen var mamma här och fikade. Och R la plattor utanför garagedörren, blev jättebra! :)

På måndag börjar R jobba igen, semestern går mot sitt slut.
Men vi har hunnit med en del ändå ;)
Jag börjar på onsdag eftermiddag.

Och nästa helg, om en vecka, ska vi till Strömstad och hälsa på Linda och Mattias i deras husvagn! Ska bli skoj! Blir en liten extratripp, så känns semestern lite förlängd ;) Sommaren är ju inte slut bara för att man börjar jobba :)

Nu ska vi äta lite frukost, självklart LCHF frukost för min del ;)
Sen ska vi ge oss ut på en promenix, om vädret håller i sig. Ska bli skönt.

Sen får vi se vad denna dagen har att bjuda på. Blir en hel del tvättande...

Och ni undrar om mensen kommit igång... Nej, den syns inte till. Ingenting :/
Så jag fick två spontana regelbundna blödningar, men that's it. 
Och jag har testat, jag får klara och tydliga minus på testerna. Så det är ingen liten som har flyttat in heller.
Min kropp är den dummaste i världshistorien!
Är det inte meningen att jag ska få egna barn?

1 Min längtan:

skriven

Jag håller tummarna för dig!

... och följer din väg mot en familj.

Vi sitter i samma båt!

Har du fått prova Metformin?



KRAM!

Kommentera här: