15 millimeter

Nu har jag landat hemma hos min mamma. Är bra när man varit inne hos Bosse på morgonen och inte ser nån anledning att åka hela vägen hem när man börjar jobba 13.30. Så då mellanlandar jag här.
Mamma är på jobbet, men skönt att vila lite innan det är dags att gå.

Nu undrar ni ju givetvis hur det gick hos Bosse, eller hur? ;)
I fredags var det ju bara en liten 10 millimetare, men idag var det en rackare på 15 mm, och en på 13 mm.
De andra höll sig runt 8-10 mm, och förhoppningsvis håller de sig så små nu!
Jag ska fortsätta med Puregon idag och imorgon, 150 ie, sen är det nytt VUL på onsdag.
Och om allt går som planerat så har 15 millimetersägget vuxit lite till, så det är lagom att ta Ovitrellen sen.
Hoppas bara att de andra håller sig små, och att det "stora" blir lite större.
Men det är ju en balansgång.
Jag hade även lite vätska utanför vänster äggstock, antagligen en äggblåsa som spruckit. Får se om det försvunnit till onsdag.

Ja, samma visa varje gång. Man hoppas och längtar. Men är samtidigt lite orolig... Och vågar inte hoppas fullt ut.

R ringde förut, han är på jobb i Göteborg. Han hade fått veta att fyra stycken på hans avdelning ska få sluta. Men inte vilka fyra. Jobbigt. Så nu ska man oroa sig för det också... Hujedamig!
1 P:

skriven

Heja heja ägget, 15 mm låter ju toppen!! En mm till sedan finns det ju chans till äl:) Jobbigt med R:s jobb, hoppas det löser sig! Kram

2 Anonym:

skriven

Hoppas det går bra. Nyss gått igenom en medicinsk abort i v 11 efter över 2 års försök att bli med barn. Men ibland utvecklar sig inte fostret som det ska. Livet är inte alltid rättvist.

Kommentera här: