Köpt klinkers!

Godmorgon!

Nu var det ett tag sen jag skrev här.
Har haft en helg som till mesta delen spenderades på jobbet, och i lördags var vi på 30års fest :)
Tiden har liksom inte räckt till.

Igår var jag ledig hela dagen, men sov till 11.20!!! Aah!
På kvällen gick jag, R och min mamma "bonnarundan", härligt, men kallt! Man känner verkligen att hösten är på väg.

Idag regnar det bara. Jag är egentligen ledig idag också, men ska snart pallra mig upp ur sängen för att åka på utflykt med några boende på jobbet :) Hoppas på en trevlig tur! Och hoppas att det är uppehåll där. Kanske bättre väder 6 mil bort? Hoppas!

Ska vila en sista stund innan jag stiger upp på riktigt ;)

Igår köpte R hem vårt klinker till badrummet, såå snyggt!
Så nu ska det bara fixas med klinkerfix och så, så kommer pappa och lägger det nästa vecka eller nåt :)
Hoppas rörmakarn kommer denna veckan och kopplar in handdukstorken och golvvärmen.

Från det ena till det andra så har jag så j*vla ont i bröstvårtorna sen i söndags!
Det gör ont bara jag kommer emot dom... Vad kan sånt bero på egentligen?
Jag har känt så förut. Så jag vet inte varför jag blir sån med jämna mellanrum...? Kanske är så för alla?
1 Anonym:

skriven

Hej!



Har de senast åren inte haft någon egen ägglossning men efter att jag började med pergotime så får jag gräsligt ont i bröstvårtorna samma dag som jag får ägglossning och sen håller det fram till mens. På mensdagen är värken som bortblåst!

Kommentera här: