Mycket att se fram emot :)

Nu tycker jag att viktminskningen har stannat av lite. Men det tycker inte min omgivning. Dom påstår sig se förändringar hela tiden. Jag blir smått knäpp och önskar inget hellre än att jag också skulle kunna se detta.
Men kanske inte så konstigt, jag ser ju min kropp hela, hela tiden.
Hur som helst så kämpar jag på med LCHF, och sköter mig riktigt bra :)
Blir många och långa promenader och det mår jag så bra av!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar, sen åker vi till Finnerödja och hälsar på R's familj över Påsk. Ska bli så mysigt! Det var ett bra tag sen vi var där nu, så det är verkligen på tiden!
På Påskaftonen ska vi gå till ett ställe och lyssna på en trubadur och äta och dricka gott. Kommer nog bli skoj! :)

Ser fram emot nästa fredag jättemycket nu också! Då ska jag ÄNTLIGEN träffa Mia!! ♥
Var verkligen evigheter sen! Hon har varit mitt uppe i en flytt till deras hus, och tiden har helt enkelt inte räckt till. Det är otroligt svårt att få till en dag då vi båda är lediga, svårt när man jobbar i vården båda två.
Men nästa fredag är vi båda lediga! Woho! Glädjen är stor! Jag saknar henne så mycket!
Antingen ska vi ses hos mig eller hos henne, eller så ska vi ta en "ledig" kväll, dvs, en egen kväll på stan :) Oftast är hennes två barn med oss när vi ses. Men nu kände vi att det kunde va kul att träffas lite ensamma. Kanske blir en bio, om det finns nån rolig? Får kika på det. Ja, hur som helst, med Mia har man aldrig tråkigt! :)

Nu ska jag alldeles strax krypa till sängs så jag orkar upp imorgon till jobbet igen.
Blir jobba och sen åka med några från jobbet till Tabergstoppen och fika. Blir nog mysigt :)

Ha det underbart alla fina! ♥
1 Micke Skribent:

skriven

Uppsvälld buk, nervbesvär, artriter mm tillhör våra moderna sjukdomar i västvärlden och allt detta har en enkel lösning.



http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/gluten-kallan-till-vara-moderna.html

Kommentera här: