Sista Pergotimetabletterna! :)

Godmorgon! :)

Idag tog jag sista Pergotimetabletterna :) Har bokat VUL på måndag! Spännande!! :) :)

Igår kom R hem :) Men idag när han vaknade var han helt genomförkyld :( Så han får stanna hemma idag.
Jag börjar 13.30. Då ska jag och en jobbarkompis ta med oss två av farbröderna och gå på Husqvarna museét :) Ska bli kul! :)
Sen ska jag ju såklart jobba kvällen.
Imorgon jobbar jag på dagen, sen är jag ledig i helgen!! Ska bli så härligt! :)

Ni undrar säkert hur det går med LCHF?
Jag kan säga såhär: Jag har handlat hem det mesta jag behöver, men har inte riktigt kommit igång än.
Har siktet inställt på helgen när jag har tid att göra all mat och så. Jag ska göra mycket mat åt gången och göra portionslådor, så att det är lätt att ta med till jobbet och slippa stå och laga mat varje dag :)

Ha en bra dag! ♥
1 Inita:

skriven

Hej..jag hittade din blogg på nätet när jag sökte på pergotime..jag har tagit min första kur nu..så nu väntar man o se om äl kommer..hur har det gått för dig??

Kommentera här: