Pergostart!

Idag är det Pergotimestart! Dubbelkur :) Så nu kör vi på till torsdag med Pergotime, och jag ska ringa och boka VUL :)
Så spännande, precis som alltid, inför varje ny omgång. Hoppet tänds en aning. Och jag ger mig inte än! :)

1 Anonym:

skriven

Hej! Vad kul att du är igång med Pergo igen:) Gick inte att kommentera ditt förra inlägg men ojojoj vilka märkliga och oförskämda grannar ni har! Ni måste absolut säga till dem tycker jag. Man kan ju inte parkera på annans uppfart/ utanför brevlådan utan att fråga om lov! Jag hade aldrig heller hyrt ut garage när jag köpt hus. Vill ju ha det för sig själv, det är ju också en av anledningarna till att man köper just hus. Förresten har vi precis misslyckats med första syskonförsöket:( Det är väl bara att fortsätta fylla kroppen med hormoner och hoppas på ett pluss! Kram P

Kommentera här: