Ledighet

Hej på er! :)

Idag är jag ledig :)
Så denna dagen kommer beså av dammsugning.
Min mamma kommer hit sen när hon slutat jobba, då ska vi ha en mysig eftermiddag :)
Ska åka in till stan en sväng.
Och det viktigaste: Jag ska handla hem mat så jag kan börja äta enligt LCHF! :)
Känner mig grymt taggad!

Idag är det även dag 3 med Pergotime. Så bara två dagar kvar! :) :)
Jag ska ringa till min läkare idag också, fick inte tag i dom igår...

Vi hörs väl snart?


1 Anonym:

skriven

Hej!



Tänkte fråga om det där med dubbelkur. Fick du inte ÄL med enkelkuren? Kan man ta dubbelkur fastän att man får ÄL med enkelkur? Vad kan hända om man nu gör det i alla fall?

2 Jennie:

skriven

Hej du anonyme! ;)



Jag får inte ägglossning av enkelkur, därför äter jag dubbelkur.

Min läkare vill tex inte ge mig trippelkur nu när jag ägglossar på dubbel.

Det som kan hända om man tar en högre dos än man egentligen behöver är väl kanske att man lättare blir överstimulerad? Men det kan du säkert du fråga din gyn om.

Kram :)

Kommentera här: