Läkarbesök imorgon :)

Hej på er!

Igår var vi och shoppade lite, jag, R och min mamma.
R köpte en grön skjorta, en svart slips med guldränder i, ett skärp.
Jag köpte legins, halsband, armband, liten väska, hårspänne, tunika, grön sjal.
Självklart till festen nästa helg! :) Temat är guld och grön, därav färgerna ;)
Kommer bli såå kul! Vi åker buss till Göteborg och sover över på hotell efter festen! I like! :)

Nu har jag avklarat ännu en kväll på jobbet. Har hittills jobbat tre kvällar denna veckan och fler kommer det bli.
Jobbar lördagkväll och delad tur på söndag, så det blir en del ;)

Men imorgon är jag ledig, och då ska jag till läkaren! Jag hoppas verkligen att han säger att jag kan få börja med sprutorna istället för en omgång Pergotime till. Men om han anser att jag borde ta Pergotime igen så gör jag ju såklart det. Jag får lita på hans omdöme :)

Jag ska skriva ner en del saker som jag inte vill glömma och fråga om.
Vill ha massor med information om sprutorna, även om jag inte ska börja just nu, så vill jag veta vad som kommer hända, vad det innebär och vad jag kan vänta mig av dom.

Efter läkarbesöket ska jag fika med min fina Emelie :) Det var alldeles för längesen vi sågs! ♥
Sen blir det väl mys med min älskade R på kvällen :) Det bääästa som finns!!! :)

Som sagt så jobbar jag sen på lördagen, men börjar 12.30, så jag får ju lite sovmorgon ialla fall, och det är inte helt fel ;)

Hörrni, sa jag att jag färgat barret? Är så nöjd! Riktigt höstfin faktiskt! :)

Näe, nu har jag en het dejt med kudden, så det är bäst att jag pyser upp till sängen :)

Ta hand om er! ♥

Kommentera här: