Kartonger överallt!

Vi lever bland kartonger och möbler vi glömt att vi hade! Dom har stått på vinden och blivit bortglömda.

Kan knappts bärga mig till fredag, till vårt hus! ♥

Jag har jobbat hela helgen och är hyfsat trött nu, får jag erkänna.
Är ledig imorgon, och på tisdag. Då blir det att fortsätta packa och ordna.
R åker till Gävle imorgon, får hoppas att han och P jobbar på fort så dom kommer hem i tid!
Vore ju jobbigt om vi inte kunde tillträda huset på fredag, som vi ställt in oss på.
Men det tror jag nog ska gå bra :)

Så ni får ursäkta för min ganska dåliga uppdatering nu, men det är fullt upp!
Lovar såklart att bli bättre när allt lugnat ner sig lite :)
Tiden kommer gå så fort nu till fredag, sen är det snart den 18 Juli och Proverastart!
Och så blir det plötsligt SEMESTER! 26 Juli! Ska bli såå skönt!! :)
Och hela semestern i huset, i vår trädgård. Kan knappast bli bättre!

R, du är helt fantastisk!!! Jag älskar dig nu och alltid! ♥


Kommentera här: