Fullt upp idag

Hej på er! :)

Idag har det varit full rulle :)
R's föräldrar åkte till Varberg, för lite egentid, så dom ska sova där inatt.
R's syster och bror stannar här. Men hans syster springer på köpcenter med nån kille :P
Lille M, R's bror är dock bara fem år, och världens trotsunge! ;) Haha, nejdå, men visst måste man tjata om allt.

Vi körde hans syster till köpcentret, sen åkte vi till banken och betalade in tiotusen på lägenhetslånet, eftersom vi gick lite back vid försäljningen. Men imorgon slipper vi det lånet, klockan 12 skrivs alla papper och sen slipper vi det :)
Sen var jag hos optikern och fick mina linser, fick sitta i över en timme och öva på att sätta i och ta ur dom. Det var skitsvårt!
Sen åkte vi till mitt jobb, lämnade in min nyckel, eftersom dom behövde den.
Sen handlade vi.
Hem och glo på film och käka lite.
Nu läser R saga för lille M :)

Jag ska nog passa på att smyga ut i garaget och måla lite ;) Hihi, jag är beroende!!
Vill så gärna måla mitt bord! :) :)
Det blir så himla snyggt!!

R är sugen på att göra iordning ett rum på övervåningen, som är rätt risigt. Men vi vet inte om det är det mest nödvändiga... Svårt beslut. Vi måste åka och kolla på tapeter och så.
Men blir nog snyggt för vi ska ta fram murstocken som gömmer sig under tapeten däruppe nu.

Jaja, det blir lite osammanhängande det här.
Tycker att min blogg tappat lite om det här med PCO, mediciner med mera.
Men det är för att det har stått rätt still på den fronten.
Jag har ju ätit en tio dagars kur Provera, och just nu väntar jag bara på mensen.. HOPPAS verkligen att den kommer!!
Och om den gör det så blir det en dubbelkur Pergotime igen :) Hoppas att jag hinner få mensen innan den 9 augusti, då ska jag ju till läkarn.
Jag längtar så efter vårt barn! ♥
När jag ser R med lille M så är jag övertygad om att han kommer bli världens bästa pappa! Det känns tryggt :)

Vi hörs snart igen!

Kommentera här: