En liten uppdatering

Dåligt uppdaterat här... :/
Men nu kommer jag igen, med ett något rörigt inlägg ;)

Min syster har varit här sen i torsdags, och ska stanna tills imorgon (tisdag).
Vi har hunnit med en del. Börjat måla alla sex stolarna till vardagsrumsbordet tre gånger. Och även "pottskåpet", det blir jättesnyggt! Och jag är verkligen nöjd!

Igår var vi på kalas hos min mamma, som fyllt år.
Och idag har vi varit på stan, jag var hos optikern, och på torsdag ska jag få linser! :) Är såå glad för det!
Har haft glasögon i flera år, som jag aldrig använt! Och jag ser jättedåligt, så nu var det på tiden att ta tag i detta, så nu blir det linser, känns jättebra! :)

Och så var jag på apoteket och hämtade PERGOTIME! Äntligen, äntligen fanns det hemma!!
Imorgon (tisdag) tar jag den sista Proveratabletten, sen har har jag ätit den i 10 dagar.
Så nu är det bara att hoppas på att mensen dyker upp :)
Men har haft riktigt ont i ena äggstocken idag, så något borde väl vara på gång... Har även haft en del humörsväningar idag... :( Det är inte alls roligt.

9 Augusti ska jag till läkarn, så får vi se hur det ser ut då.
Jag hoppas verkligen att mensen kommer så jag hinner ta Pergotime innan där också.

Imorgon (tisdag) kommer R´s familj hit, dom ska vara här till söndag.
Så det blir huset fullt här ;)

Vår första semesterdag lider mot sitt slut, och det är dags att krypa till sängs.
Imorgon ska vi hinna med en sväng till IKEA och fortsätta måla :P

På fredag skrivs äntligen alla papper för lägenheten, så slipper vi den sen, kan bara koncentrera oss på huset :)
Vi trivs så himla bra i huset! :)

Vi hörs snart igen godingar! Jag ska verkligen försöka uppdatera bättre här! Jag vet att jag blivit dålig på det, och det är inte meningen, men har haft lite skrivtorka ;) Hoppas ni står ut med det!

Godnatt :)

1 Lyndi:

skriven

Åh va jag håller tummarna vännen! ♥ Många kramar

2 lina:

skriven

vadå har dom inte haft pregotime på nått apotek där du bor?? jag hämtade ut ett paket här om dagen hade ett hemma men ska äta dubbelkur. och dom hade bara ett hema.Då frågade hon mig om hon skulle beställa hem skulle ta en dag bara men struntade i det efter som ja hade. Har inte hört att det skulle vara slut över allt . hoppas du får en blödning nu håller tummarna =)

Kommentera här: