Julmys.

Det var den julen.
Hoppas ni har haft en jättemysig jul :)
Vi var hos min bror, hela familjen. Jättemysigt :)

Idag har jag jobbat, var inte särskillt roligt att gå till jobbet 6.30 i morse, när alla sov så gott. Hihi.
Samma sak imorgon. Börjar 7.00 imorgon också.
Slutar vid 16-tiden och får därför kvällen ledig med älsklingen :)

På måndag åker vi till R's familj. Ska bli kul :)
Förhoppningsvis får vi med vår bil hem på tisdag. Har ju varit utan bil ganska länge nu (sen i slutet av november).

Nu ikväll har min mamma och storasyster varit här och druckit glögg.

Ja, fy, min blogg har verkligen tappat gnistan... Tråkigt :(
Men det händer ju inget speciellt med "projekt: bebis".
Jag har mina kramper i underlivet, men dom börjar ju bli så vanliga nu,
så jag nästan glömmer bort det. 

Nåja, får väl hoppas att det blir vår tur snart.
Jag vill tro det ialla fall.

Nu blir det sängen. Ska ju orka upp imorgon också.
Godnatt ♥

Kommentera här: