Ett tag sen

Hej!

Nu var det visst några dagar sen jag skrev igen.

I torsdags tog jag blodprovet som ska visa om jag ägglossat eller inte, så hoppas att min läkare ringer på måndag.

Igår, fredag, kom R's syster och hennes kille hit, vi grillade och spelade spel. Hade en riktigt kul kväll!
Tiden sprang iväg, för klockan var nyss 23, och nästa gång vi kollade var den 02! Haha!
Så det var en lyckad kväll! :)
Dom sov över och vi åt en lång och härlig frukost idag innan dom begav sig hemåt.
Då gick jag och R ner till centrum och kikade lite för det är "Fallens dag" idag, men det var inte så mycket att ha, så vi gick och åt en pizza. Hyrde en film som vi ska se nu i detta tråkiga vädret.
Vi gick hem i ösregn! Blev helt genomblöta, så nu sitter vi i myskläder och planerar att göra så resten av denna dagen ;)

Skönt med ledighet igen! :) Blev en skön mjukstart efter semestern att bara jobba tre dagar :)

1 Lyndi:

skriven

Vännen, hur har det gått? ♥

Kommentera här: