Bitter...

Hej på er! :)

Idag har jag avverkat första arbetsdagen (läs kvällen) efter semestern, känns riktigt skönt att vara tillbaks faktiskt :)

Imorgon ska jag ta blodprovet som ska visa om jag ägglossat eller ej. Spännande?! :)

Hörrni! Idag är jag på dag 20 och har ganska ömma bröstvårtor...
Usch, jag blir så trött på mig själv som "letar" tecken... :(
Dumma, dumma mig!
Det slutar ju bara med att jag blir besviken.

Jag ska sluta hoppas så mycket. Blir det så blir det.
Jag kanske inte ska bli mamma? Det kanske inte är meningen att jag ska få egna barn?
Jag kanske är dömd till att bli barnlös?
Jag måste gjort något hemskt i mitt förra liv som förtjänar detta :(

Förlåt för att bittert inlägg. Men ibland behöver man får ut det.

1 Lyndi:

skriven

Leta inte grav-tecken ännu, det är väldigt ovanligt att man känner av det så pass tidigt. Ömma bröstvårtor kan jag ha både strax innan mens och när jag är gravid. Såklart håller jag tummarna jättehårt att du ÄR gravid!!! :-D ♥

2 Petra:

skriven

Hej! Åhh, jag minns hur det var! Jag kände redan innan mitt pluss, både yrsel och molvärk. Men vågade inte koppas att "skyllde" på medicinen med hormonerna. Hoppas innerligt att du snart bär en liten i din mage! Men ge inte upp om Pergo inte skulle hjälpa dig! Hormonsprutorna var, som jag tidigare skrivit, min väg till vårt mirakel. Mådde bättre av dem också, blev så svullen och gråtmild av Pergon. Försök att koppla av i helgen och tillåt dig vara ledsen. Det är en STOR prövning att försöka med att bli gravid! Men värt alla tårar i världen den dag ni håller i ER bebis:) kram Petra

Kommentera här: